Audi A1 TFSI S Line Style Edition - Nowa ochrona samochodu
Jak przystało na Audi, A1 zawsze było stylowym samochodem - a teraz, dzięki wersji S Line Style Edition, jest jeszcze bardziej stylowe.
Usytuowany pomiędzy standardową wersją S Line a Black Edition, S Line Style Edition oferuje dodatkowe elementy wyposażenia zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego, w tym światła do jazdy dziennej, reflektory ksenonowe i zmodernizowane stopy. To auto nie tylko świetnie wygląda, ale także daje ogromną radość z jazdy!
Ten klient przyprowadził wcześniej swoje Porsche 911 991 Carrera S PDK do Ultimate Detailing Studio na zabieg New Car Protection Treatment, ponieważ nie dawno go kupił. Jednak na lakierze były już pewne skazy, zawirowania i zadrapania, więc prawie nowe 991 wymagało kuracji wzmacniającej połysk. Zachwycony rezultatami i chcąc mieć pewność, że samochód jego żony jest chroniony od samego początku, przyprowadził jej nowe Audi A1 TFSi S Line Style Edition w kolorze perłowej bieli Glacier White na zabieg New Car Protection Treatment.
Na początek Audi zostało spryskane środkiem Bilt-Hamber Korrosol, aby usunąć wszelkie nagromadzone zanieczyszczenia nieorganiczne, takie jak żelazo, smoła i pył hamulcowy. Następnie koła zostały wyczyszczone przy użyciu Valet PRO Bilberry Wheel Cleaner oraz UF Wheel Woolies, aby dostać się między szprychy.
Następnie Audi zostało odtłuszczone przy użyciu Bilt-Hamber Surfex HD, aby zapewnić, że wszelkie tłuste pozostałości zostały dokładnie usunięte z karoserii, maski, bagażnika i zamków drzwi. W ostatnim etapie przed myciem, Audi zostało wstępnie oczyszczone przy użyciu Ultimate Snow Foam, aby usunąć większe cząstki brudu i żwiru pozostające na karoserii. Następnie karoseria została umyta przy użyciu Gtechniq G-Wash, Microfibre Madness Incredimitt oraz metody dwóch wiader, aby zapobiec powstawaniu śladów wirowania podczas procesu mycia. Na koniec samochód został wypłukany z piany, a następnie poddany ostatecznemu płukaniu przy użyciu filtra Aqua Gleam De-Ionising Water Filter. Filtr neutralizuje zanieczyszczenia w wodzie, które powodują powstawanie plam wodnych i pozostawia na karoserii lśniące wykończenie. Następnie Audi zostało osuszone przy użyciu ręcznika osuszającego z mikrofibry Gtechniq Zero Scratch.
Aby upewnić się, że Audi jest całkowicie wolne od wszelkich przyklejonych zanieczyszczeń, karoseria została pokryta glinką przy użyciu Bilt-Hamber Auto-Clay Original. Następnie, używając FLEX PE14-2-150 i POLISHANGEL Esclate na 3M Black High Gloss Finishing Pad, Audi zostało wypolerowane maszynowo, aby usunąć kilka lekkich śladów i nadać połysk.
Karoseria była w całkiem dobrym stanie, więc musiałem tylko wypolerować ją bardzo lekko, aby naprawdę wydobyć połysk. Białe samochody są notorycznie trudne do nadania połysku, ale Esclate ładnie go wydobył.
Aby chronić lakier przed skutkami kwaśnych deszczy i degradacji UV, Audi zostało zabezpieczone lakierem POLISHANGEL Master Sealant nakładanym przy użyciu Nanolex Cotton Applicator Pads.
POLISHANGEL® jest bardzo łatwy w użyciu i zapewnia wysoki poziom odporności na wirowanie, dzięki czemu mycie samochodu w przyszłości będzie łatwiejsze, a prawdopodobieństwo przypadkowego pojawienia się zarysowań mniejsze.
W oczekiwaniu na wyschnięcie pierwszej warstwy uszczelniacza, szyby zostały wypolerowane przy użyciu włókniny polerskiej UF Microfibre Buffing Fleece oraz środka POLISHANGEL Cristal. Następnie zastosowano szkło Gtechniq G1 ClearVision Smart Glass, które tworzy barierę chroniącą przed deszczem.
Wszystkie zewnętrzne elementy wykończeniowe zostały pokryte środkiem Gtechniq C4 Permanent Trim Restorer - wyjątkowo trwałym uszczelniaczem do plastiku, który zapewnia około dwunastomiesięczną ochronę przed blaknięciem pod wpływem promieniowania UV. Wewnętrzne skórzane siedzenia zostały pokryte środkiem Gtechniq L1 Leather Coat.
Lubię używać L1 Leather Coat, szczególnie w przypadku nowych samochodów. Niektóre "odżywki" do skór pozostawiają na powierzchni lepki osad, który przyciąga brud, który łączy się w pastę ścierną - L1 po prostu pokrywa skórę warstwą odporną na ścieranie, dzięki czemu skóra wygląda jak nowa o wiele, wiele dłużej. Master Detailer, UDS
Deska rozdzielcza i elementy wykończenia wnętrza zostały zabezpieczone środkiem POLISHANGEL® Intimate, aby nadać im piękny, naturalny połysk. Druga warstwa POLISHANGEL® Master Sealant została nałożona i pozostawiona do całkowitego utwardzenia na kolejne dwie godziny. Felgi zostały pokryte Gtechniq C5 Alloy Wheel Armour, aby zapewnić długotrwałą, odporną na temperaturę barierę, która pomaga zapobiegać przyleganiu pyłu hamulcowego i brudu drogowego do powierzchni.
Zanim klient przyjechał po odbiór pojazdu, wykonano ostatnie szlify, stosując Gtechniq T1 Tyre'n'Trim, który nadaje długotrwały, satynowy połysk. Kiedy klient przyjechał, był tak samo zachwycony A1, jak swoim 991!
VElektroniczne kluczyki samochodowe, zwane także pilotami, są przydatne do sterowania drzwiami, bagażnikiem i alarmem, a nawet do zdalnego uruchamiania samochodu na odległość. Jak każde inne urządzenie elektroniczne, breloki te mogą po pewnym czasie działać nieprawidłowo, zazwyczaj z...
VPowodów, dla których chcesz przechowywać swój samochód przez dłuższy czas, może być wiele, ale najczęstszym z nich jest prawdopodobnie przechowywanie klasycznych samochodów w zimie. Ostatnią rzeczą, jaką chciałbyś, aby się stało, jest znalezienie uszkodzeń na samochodzie, gdy...
VOd samochodów marki Honda po ciężarówki GMC, układy kierownicze z 4 kołami skrętnymi są oferowane w samochodach osobowych, ciężarowych i SUV-ach na całym świecie. Układ kierowniczy wszystkich kół nie jest czymś nowym, ale w ostatnich latach wydaje się być coraz bardziej popularny...